خانه شماره 39

یک دفترچه نویسه‌های شخصی در مورد آنچه ما بدان می‌اندیشیم.
جد و جهد

تذهیب سربرگ

بسم الله چرم

blog pic blog pic

زکات العلم نشرة. اگر بشود اسم این سیاهه‌ها را علم گذاشت. البته بخش اعظم آن دل‌نوشت است. برای نشر فرهنگ و دین می‌نویسیم شاید که خدا هدایتمان کند.

طبقه‌بندی موضوعی

قرآن چرم امام خامنه‌‌ای استاد پناهیان

dotتمام!

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ
وَعَسَىٰ أَن تَکْرَهُوا شَیْئًا وَهُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ ۖ وَعَسَىٰ أَن تُحِبُّوا شَیْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَّکُمْ ۗ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ ﴿٢:٢١٦﴾

 

با چه کسی آرامش یابم ای دختر محمد؟
من به وسیله تو تسکین می‌یافتم؛ بعد از تو با چه کسی آرامش یابم؟(علی ع)

 

همسرم را هفته پیش از دست دادم. حالا مرد این خانه تنها می‌نویسد:

نمی‌دانم، از من نپرسید چه شد و چرا و چگونه. دست‌هایم می‌لرزد، فقط خداست که بغیر از من همه ماجرا را می‌داند. حتی همسرم نیز همه اتفاق‌ها را شاهد نبود. اینجا چگالی محبت تغلیظ شده، و زمان را قیامت کرده. اکنون حدود سه هفته است که هر روزم 50 هزار سال می‌گذرد. به نحوی که عصر یادم نیست صبح چه کردم و کجا بودم. امید دارم رب محمد و اهلبیتش ما را از هول قیامت در امان بدارد. خدایا اکنون به جز تو کسی را برای درد دل ندارم. فقط می‌دانم حاضرم هزار بار دیگر این مصیبت را تحمل کنم بخاطر چیزهایی که بما دادند؛ که واقعا بدون بلایی در این مقیاس، این حالات برای ما حاصل نمی‌شد. و چه خوش آمد شعبانی که در آن می‌خوانم:

 

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ و َآلِ مُحَمَّدٍ
وَ اسْمَعْ دُعائى اِذا دَعَوْتُکَ وَ ْسمَعْ نِدائى اِذا نادَیْتُکَ.........

  • هادی

دوستت دارم همسرم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

روحشون شاد
امیدوارم هر چه زودتر حالتون اروم بشه خیلی سخته ولی میشه روال وبلاگ رو ادامه بدید؟ یا دیگهنمینویسیدد؟
هادی
اصلاح: یا دیگه نمی‌نویسید؟

 سعی می‌کنم چراغ این خانه را روشن نگه دارم.
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

الان هیچ چیز دیگری نمیتونم بگم
تسلیت میگم نمی دونم چرا همیشه فکر می کردم نویسنده اینجا فقط یک خانمه. حتی تو پست قبلیتون. خدا بهتون صبر بده و به روح اون مرحومه هم آرامش.
اندازه ناراحتی ام حد ندارد..
انگار که خواهرم

هنوز کامنت های هدی خانم در صالحات هست
در لیست دنبال کنندگان هم

براشون یس خواندم
روحشون غرق در نور و رحمت الهی

کاش بفهمیم دنیا جای ماندن نیست، جای رفتن است و عبور
سلام علیکم
تسلیت عرض میکنم
امیدوارم خدا به شما صبر بده و به ایشون علو درجات و هم نشینی با ائمه طاهرین، صدیقین و اولیاءالله روزی کنه
هادی
علیکم السلام. دوست شما بود...

هنوز آخرین برچسب‌هایی که برایش زدم نخوانده باقیست.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

تخته سیاهتخته سیاهتخته سیاه

نوشته تخته نوشته تخته نوشته تخته