خانه شماره 39

یک دفترچه نویسه‌های شخصی در مورد آنچه ما بدان می‌اندیشیم.
جد و جهد

تذهیب سربرگ

بسم الله چرم

blog pic blog pic

زکات العلم نشرة. اگر بشود اسم این سیاهه‌ها را علم گذاشت. البته بخش اعظم آن دل‌نوشت است. برای نشر فرهنگ و دین می‌نویسیم شاید که خدا هدایتمان کند.

طبقه‌بندی موضوعی

قرآن چرم امام خامنه‌‌ای استاد پناهیان

dotهدیه‌های ماه ربیع

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ

محمد صمعمولا بعد از ماه‌های محرم و صفر برنامه‌های ازدواج و عروسی و شادی برقرار می‌شود. خیلی‌ها عروسی‌شان را می‌اندازند 17 ربیع که بهانه‌ای باشد تا زادروز نبی اکرم را جشن بگیرند، نه اینکه هدف خوشی خودشان باشد. نیت‌ها مهم است. خدا هر کس را به قدر تمرکزش بر هدف اجر می‌دهد.

عروسی بچه مذهبی‌ها معمولا مشکلات زیادی دارد، از هزینه‌ها تا سبک و شیوه. به یاد دارم استاد پناهیان می‌فرمود: عزیزی بسیار شیدای ائمه طاهره سلام‌الله علیهما بود. با تحمل زحمت زیاد قبل از عروسی به مشهد و قم و جمکران رفت و شخصا کارت دعوت عروسی برد و گفت عروسی‌ام بی‌گناه است لطفا تشریف بیاورید. فردای روز عروسی از نزدیکانش خواب دید که آمده‌اند و به شخصی که خواب بود فرمودند که به فلانی بگو ما آمدیم.

خواستم عرض کنم بعضی‌ها قصدشان نه عروسی است و نه ازدواج، قصد چیز دیگری است و این‌ها ظواهر کار است. اگر شما هم دوست دارید قصدتان چیز دیگری باشد برایتان پیشنهادی دارم. کارت دعوت عروسی‌تان را به همراه نامه‌ای به دفتر امام خامنه‌ای پست کنید و از ایشان به عنوان پدر و ولی در عروسیتان دعوت کنید. معمولا با کمی تاخیر دفتر ایشان چادر نماز و انگشتری‌ای به تبرک می‌فرستد. +ما این راهنمایی هم هدیه ما به همه زوج‌های جوانی که این روزها عروسی‌شان است و ما نمی‌توانیم حضور داشته باشیم.

امیدوارم شوق انگشتری، هدف و قصد شما را از عرش به فرش نیاورد.

 

هدیه‌های امام خامنه‌ای به زوج‌های جوان

  • هادی

امام خامنه‌ای

هدیه

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

تخته سیاهتخته سیاهتخته سیاه

نوشته تخته نوشته تخته نوشته تخته