خانه شماره 39

یک دفترچه نویسه‌های شخصی در مورد آنچه ما بدان می‌اندیشیم.
جد و جهد

تذهیب سربرگ

بسم الله چرم

blog pic blog pic

زکات العلم نشرة. اگر بشود اسم این سیاهه‌ها را علم گذاشت. البته بخش اعظم آن دل‌نوشت است. برای نشر فرهنگ و دین می‌نویسیم شاید که خدا هدایتمان کند.

طبقه‌بندی موضوعی

قرآن چرم امام خامنه‌‌ای استاد پناهیان

dotپایان

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

تصمیم گرفتم نوشته‌هایم را به شکلی دیگر در جای دیگر منتشر کنم. و در این خانه غم زده را ببندم. شاید خدای متعال غم را از دل‌های همه بزداید. اگر قرار باشد مخاطبان از این خانه چیزی به عبرت ببرند، کوتاهی دنیا، و الزام به استقامت برای وعده خدا به مومنان است. شاید که ما نیز از آن‌ها بشویم.

دنیایتان را بگذرانید و بدون دیدار و دیدن جایگاهتان در آخرت نمیرید. چرا که ما مهاجریم و قریه‌ها چه مجازی و حقیقی برای ماندن نیستند. بدانید که می‌روید، بدانید که جسم فرسوده می‌شود و جان به ازای آن جوان‌تر باید بشود. بدانید که اگر بر یادخدا مداومت کنید آرام آرام همه چیز درست می‌شود، نمازتان، اعمالتان، آخرتتان.

 

سال 1400

  • هادی
من از سر نوشته های شما در مورد ابتلا خواننده اینجا شدم چون فکر می کردم در عین بلا هستم که میگم فکر می کردم چون بیشتر از اون هم منتظرم بود. امیدوارم به هرحال شما سربلند بیرون آمده باشید و غمتون تسکین پیدا کرده باشه.
ممنون میشم اگر مجازی جای دیگر مینویسید آدرسش رو بگذارید اگر نه هم خدا به همراهتان ممنون برای نوشته های مذهبی (نه سیاسی تان) که من بی ایمان را هم با ایمان کرد.
هادی
سلام. نمیدانم چرا سیاست را جدا از دین و مذهب می‌دانید و عذرخواهم که نتوانستم به خوبی این دو را باهم یکی نشان دهم. بستن این خانه بیشتر به علت عدم امکان بارگزاری مطلب جدید و است و تصمیم گرفتم با هویت حقیقی در جای دیگری بنویسم.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

تخته سیاهتخته سیاهتخته سیاه

نوشته تخته نوشته تخته نوشته تخته